تكنولوژی، ارتباطات، اطلاعات، فناوری، مخابرات، امنيت، نرم‌افزار، سخت‌افزار، وب، اينترنت، تلفن همراه، موبايل، ICT، جامعه اطلاعاتی

وجود 23 میلیون استفاده کننده بازی‌های رایانه‌ای در کشور

رای دادن به این پست
banner

در باب بازی ها نوشته ای داریم با عنوان “وجود 23 میلیون استفاده کننده بازی‌های رایانه‌ای در کشور” که پیشتر بدان میپردازیم.

مدیرکل ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز گفت: امروز ۲۳ میلیون استفاده کننده بازی‌های رایانه‌ای در کشور داریم و مهم‌تر اینکه فرزندان ۳ ساله در این عرصه از والدین پیشی گرفته‌اند که زنگ هشدار و هشداری جدی است.

به نوشته “فن آوری آی تی” از ایسنا، «خسرو کردمیهن» هدف از اجرا این کنفرانس و کنفرانس‌های استانی را برقراری تماس با خانواده‌ها و جوانان برای اطلاع‌رسانی در زمینه بازی‌های رایانه‌ای وشناسایی آسیب‌های ناشی از بازی‌های غیر مجاز مطرح و اظهار کرد: در کمال تاسف این اتفاق آن گونه که باید اطلاع‌رسانی نشد و شهرداری و مخابرات می‌توانستند با نصب بیلبورد تبلیغاتی و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی بیشتری انجام دهند.

وجود ۲۳ میلیون استفاده کننده در زمینه بازی‌های رایانه‌ای
وی ادامه داد: امروز وجود ۲۳ میلیون استفاده کننده در زمینه بازی‌های رایانه‌ای خطری مهلک است که اگر کنترل، هدایت و ساماندهی نشود نتیجه‌ای جز پشیمانی نخواهد داشت و اگر نجنبیم در آتی‌ای نزدیک در بیشتر مواقع باید خود را شماتت خواهیم کرد که چرا دیر اقدام کردیم.

این مطلب چطوره؟  ۲۲ ساعت بازی مداوم جوان آمریکایی را به کشتن داد

مدیرکل ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای با بیان اینکه از مدیران توقع می‌رود، حرکت در این زمینه را جدی بگیرند، گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای این آمادگی را دارد که کارگاره‌های آموزشی با حضور دانش‌آموزان و مدیران امور تربیتی برگزار شود تا فراگیران این کارگاه‌ها قادر باشند این مشکلات را به دانش‌آموزان منتقل کنند.

فرزندان ۳ ساله از والدین پیشی گرفته‌اند
کردمیهن با بیان اینکه جامعه‌ی هدف اصلی ما دانش‌آموزان تحت نام آسیب‌پذیرترین قشر هستنند چون حدود ۱۷ تا ۱۸ میلیون نفر دانش‌آموز و دانشجو استفاده کننده بازی‌های رایانه‌ای شمرده می‌شوند، گفت: در دنیا برای ۵ هزار نفر استفاده کننده دریک زمینه سازمان و تشکیلات درست می‌شود و فکر و کار می‌کنند و بودجه تخصیص می‌دهند با اینحال ما ۲۳ میلیون استفاده کننده در کشور داریم و مهم‌تر اینکه امروز فرزندان ۳ ساله در این عرصه از والدین پیشی گرفته‌اند که زنگ هشدار و یک اخطار جدی است که باید فکری کرد.

این مطلب چطوره؟  اجرای بازی‌های پلی‌استیشن four بر روی رایانه‌های شخصی امکان پذیر گردید

وی تاکید کرد: این کنفرانس هم در این راستا برگزار شد و امیدوارم با مستندسازی اصحاب رسانه مدیران مقداری هوشیارتر شوند.

مدیرکل ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز تصریح کرد: تازه ترین ابزارهای بازی‌های رایانه‌ای و کنسول‌های موجود را به این کنفرانس آورده‌ایم و جوانان و نوجوانان با رده‌بندی سنی آشنا می‌شوند که این بازی با این محتوا متناسب چه سنی است که این مهم علي الخصوص برای خانواده‌ها از ارزش ویژه ای دارا است.

عرضه ۷۵۰۰ بازی رایانه‌ای رایگان در کنفرانس ایلام
کردمیهن گفت: آشنایی کامل با بازی‌های رایانه‌ای ایرانی دیگر خدمت این کنفرانس در این زمینه است که ۷۵۰۰ بازی رایانه‌ای ایرانی را در طول کنفرانس بین حاضرین توزیع خواهد شد و جوانان و نوجوانان بازید کننده خواهند دید که همسالان خود چه کارهایی را انجام داده‌اند.

کردمیهن گفت : طبیعی است که بازی‌های خارجی از لحاظ فنی و گرافیکی پیشرفته‌تر هستند که دلیل آن تخصیص اعتبار است چون در ایران اعتبارتخصیصی بازی‌های رایانه‌ای بسیار اندک است و جوانان و نوجوانان ما با کمترین قابلیت ها و بدترین و غیراستانداردترین فضاها زحمت می‌کشند و کارهای خیلی ارزشمندی را انجام دادند.

این مطلب چطوره؟  رفع فیلتر کلش‌آف‌کلنز یک ماه وقت ۶ وزیر را گرفت

انتظاری از شورای محشر محیط مجازی
مدیرعامل ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز بنیاد ملی بازیهای رایانهای عدم عضویت جمهوری اسلامی ایران در «کنوانسیون برن» و قانون کپی رایت را از بزرگ‌ترین مشکلات دانست و گفت: انتظار ما از شورای محشر محیط مجازی این است که به این مهم جامه‌ رفتار پوشش دهد.

کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای در ایلام تا ۲۹ بهمن در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان است.

امیدواریم نوشته “وجود 23 میلیون استفاده کننده بازی‌های رایانه‌ای در کشور” مورد بهره برداری شما علاقه مندان به بازی قرار گرفته است.

منبع


عنوان منو
در حال بارگذاری