تكنولوژی، ارتباطات، اطلاعات، فناوری، مخابرات، امنيت، نرم‌افزار، سخت‌افزار، وب، اينترنت، تلفن همراه، موبايل، ICT، جامعه اطلاعاتی

۳ هزار و ۷۳ شکایت از عملکرد اپراتورهای تلفن همراه به ثبت رسید

رای دادن به این پست
banner

در باب اپراتورها نوشته ای داریم با عنوان “۳ هزار و ۷۳ شکایت از عملکرد اپراتورهای تلفن همراه به ثبت رسید” که پیشتر بدان میپردازیم.

به نوشته “فن آوری آی تی” از مهر، حسین فلاح جوشقانی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد اپراتورهای موبایل براساس موقعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از جانب مشترکان در سامانه ۱۹۵ اطلاع داد.

وی گفت: به منظور شفاف‌سازی، عرضه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و خدمات رسانی خدمات از جانب مالکین پروانه موبایل و گسترش رضایت مشترکان، تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و موقعیت رسیدگی به آنها از جانب مالکین پروانه در بازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۶ بررسی و ارزیابی شده است.

فلاح جوشقانی اضافه کرد: با این شرایط دربازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۶، تعداد ۳ هزار و ۷۳ شکایت در زمینه نظارت بر خدمات‌های ارتباطی در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است که از این تعداد به ۲ هزار و ۴۵۹ شکایت رسیدگی و جواب ضروری به مشترک عرضه شده است.

این مطلب چطوره؟  مشارکت همراه اول و نوکیا برای ارائه 5G

فلاح جوشقانی تصریح کرد: موقعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات مشترکان از مالکین پروانه ارتباطات سیار در سال ۹۶، به طرز مستمر بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

جدول موقعیت رسیدگی به شکایات اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در اینجا درج شده است.

امیدواریم نوشته “۳ هزار و ۷۳ شکایت از عملکرد اپراتورهای تلفن همراه به ثبت رسید” مورد بهره برداری شما علاقه مندان به سایت فن آوری آی تی قرار گرفته است.

منبع


عنوان منو
در حال بارگذاری